Maskelerin kullanım amacı

taşıyıcı bir kişiden yayılan virüs partiküllerinin sizin solunum yoluyla gribal enfeksiyona yakalanmamanız içindir.

Maske burada o işlevi nasıl görüyor peki? Yayılan partikülleri dış kısımda tutarak. Peki sadece coronavirüs ailesi için mi? Tabii ki hayır.

Dışarıda birçok mikrop, virüs, hastalık geziyor. Siz kolunuza takınca tabii ki o mikroplar oraya bulaşıyor. Sonrasında polis görünce ceza yememek adına hemen takıyorsunuz ve almayacağınız mikrobu, virüsü vücudunuza alıyorsunuz. Belki kendiniz için risk oluşturmaz ama kronik hastalığı olan kişilere erişimi kolaylaştırıyor ve dolaylı yoldan belki de ölümlerine sebep oluyorsunuz.

Normalde forumda açılan konularda nasihat, uyarı, tavsiye vs yerine konuda ne sorulmuşsa direk o şekil cevaplarım ama sizin bu yaptığınız hiç etik değil.

Umarım bir daha kolunuza takmazsınız.