Merhaba, bugün öğlen maske kolumda takılı olduğu için 900TL ceza yedim, ne zaman sisteme işlenir ve nerde görüntüleniyor cezalar e-devletimde görebilir miyim?
Yoksa GİB'ten mi bakacağız?
Ceza yedim, nerde gözüküyor?
32
●1.203
- 24-06-2020, 16:55:44
- 24-06-2020, 16:58:36netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMaske beni bunalttığı için ve cebimde maske işlevsiz hale gelmemesi için koluma takıyordum.ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2020, 16:59:21Ödemesini nerden yapacağız? Gerçi ödemeyi düşünmüyorum, ayrıca 18 yaş altındayım. Ceza yazılır mı orasını da merak ediyorum...KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2020, 17:01:25Hocam aynı trafik cezası gibi evinize gelirSerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaymakamlık yada valilik ilgilenir diye biliyorum
Kaymakamlık yada valilik ilgilenir diye biliyorum