KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İdari ceza sicile işlemez diye biliyorum hocam
Ödemesini nerden yapacağız? Gerçi ödemeyi düşünmüyorum, ayrıca 18 yaş altındayım. Ceza yazılır mı orasını da merak ediyorum...