• 25-06-2020, 09:50:20
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konuyu yöneticilerin görmesini nasıl sağlayabilirim? @Yeniceri;
  • 26-06-2020, 15:24:47
    #11
    @Erhan; hocam müsaitseniz bakar mısınız?
  • 27-06-2020, 21:58:51
    #12
    @Coskun; Hocam böyle bir durum varsa bile sizcede şahısın hesabının kapatılması gerekmezmi ?
  • 27-06-2020, 22:47:47
    #13
    Administrator
    BAL MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağduriyetleri çözdü diye serbest yarın ne yapacağı belli değil. Diyelim ki yaptı kimi sorumlu yapacağız
    Devlet bir kişi bir mağduriyet yarattı diye Ömür boyu hapise mi atıyor? Süreli cezaevine gönderiyor orada suçluları topluma geri kazandırmak için bazı proğramlara dahil ediyorlar daha sonra süresi bitince tahliye ediliyor, bizde öyle yapıyoruz. Bu tekrarlanırsa süre daha uzun oluyor tekrar olursa süresiz gönderiliyor. Do-landırıcı olmadıkça kimseyi süresiz banlama taraftarı değilim ben. Sorduğunuz sorunun sorumlusu biz değiliz Mağduriyet yaşadığı halde zahmet edip savcılığa gitmeyenlere sorun onu

    Bunun dışında konuda bahsedilen üyeyi moderatörler inceler. Eğer problem yoksa sorun olmaz daha önceden çok fazla kişiyi mağdur etti ve mağduriyetleri gidermediyse süresiz uzaklaştırırlar bu kadar basit.
  • 29-06-2020, 00:11:15
    #14
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet bir kişi bir mağduriyet yarattı diye Ömür boyu hapise mi atıyor? Süreli cezaevine gönderiyor orada suçluları topluma geri kazandırmak için bazı proğramlara dahil ediyorlar daha sonra süresi bitince tahliye ediliyor, bizde öyle yapıyoruz. Bu tekrarlanırsa süre daha uzun oluyor tekrar olursa süresiz gönderiliyor. Do-landırıcı olmadıkça kimseyi süresiz banlama taraftarı değilim ben. Sorduğunuz sorunun sorumlusu biz değiliz Mağduriyet yaşadığı halde zahmet edip savcılığa gitmeyenlere sorun onu

    Bunun dışında konuda bahsedilen üyeyi moderatörler inceler. Eğer problem yoksa sorun olmaz daha önceden çok fazla kişiyi mağdur etti ve mağduriyetleri gidermediyse süresiz uzaklaştırırlar bu kadar basit.
    Evet bu şekilde düşünürsek çok doğru ama çoğu kişiyi aynı anda mağdur edip haftalar sonra tekrar gelip iade yapması benim canımı sıkıyor sadece parayı topluyor çeviriyor geri veriyor.Tek yapılması gereken şey o arkadaşla tekrar çalışırken 9 10defa düşünmek lazım .d Geçmiş banlamaları ve konuları gösteren güzel bir forum sitemiz var çok şükür