BAL MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mağduriyetleri çözdü diye serbest yarın ne yapacağı belli değil. Diyelim ki yaptı kimi sorumlu yapacağız
Devlet bir kişi bir mağduriyet yarattı diye Ömür boyu hapise mi atıyor? Süreli cezaevine gönderiyor orada suçluları topluma geri kazandırmak için bazı proğramlara dahil ediyorlar daha sonra süresi bitince tahliye ediliyor, bizde öyle yapıyoruz. Bu tekrarlanırsa süre daha uzun oluyor tekrar olursa süresiz gönderiliyor. Do-landırıcı olmadıkça kimseyi süresiz banlama taraftarı değilim ben. Sorduğunuz sorunun sorumlusu biz değiliz Mağduriyet yaşadığı halde zahmet edip savcılığa gitmeyenlere sorun onu

Bunun dışında konuda bahsedilen üyeyi moderatörler inceler. Eğer problem yoksa sorun olmaz daha önceden çok fazla kişiyi mağdur etti ve mağduriyetleri gidermediyse süresiz uzaklaştırırlar bu kadar basit.