Devlet bir kişi bir mağduriyet yarattı diye Ömür boyu hapise mi atıyor? Süreli cezaevine gönderiyor orada suçluları topluma geri kazandırmak için bazı proğramlara dahil ediyorlar daha sonra süresi bitince tahliye ediliyor, bizde öyle yapıyoruz. Bu tekrarlanırsa süre daha uzun oluyor tekrar olursa süresiz gönderiliyor. Do-landırıcı olmadıkça kimseyi süresiz banlama taraftarı değilim ben. Sorduğunuz sorunun sorumlusu biz değiliz Mağduriyet yaşadığı halde zahmet edip savcılığa gitmeyenlere sorun onu
Bunun dışında konuda bahsedilen üyeyi moderatörler inceler. Eğer problem yoksa sorun olmaz
daha önceden çok fazla kişiyi mağdur etti ve mağduriyetleri gidermediyse süresiz uzaklaştırırlar bu kadar basit.
Evet bu şekilde düşünürsek çok doğru ama çoğu kişiyi aynı anda mağdur edip haftalar sonra tekrar gelip iade yapması benim canımı sıkıyor sadece

parayı topluyor çeviriyor geri veriyor.Tek yapılması gereken şey o arkadaşla tekrar çalışırken 9 10defa düşünmek lazım .d Geçmiş banlamaları ve konuları gösteren güzel bir forum sitemiz var çok şükür