https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...agdurlari.html buradaki linkte mağdurları bir araya toplamak için şikayet konusu oluşturdum. Benim organizatörlüğüm sayesinde belki de arkadaş mağduriyetlerin çoğunu giderdi ve konu kilitlendi. Ama konu içeriğinde de belirttiğim üzere aynı sebeple daha önce bu kişi banlanmış.
Toplu mağduriyet yaratan bir kişi mağduriyetleri giderse bile tehlike arz ettiği için banlanması gerekmez mi?
Hadi banlanmadı diyelim, daha önceden multisi olduğu için banlanması gerekmez mi?
Forumda multi üyelik serbest mi?
Report da ettim ama dönüş alamadım.
@Erhan;
Bu forumda multi üyelik serbest mi?
13
●567
- 24-06-2020, 12:51:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 24-06-2020, 12:52:14Multi üyelik alan başlı başına sıkıntılı kişidir. Multi üyelik neden alınır bunun sebeplerini bilmek gerekli
- 24-06-2020, 12:54:01Linkteki konuya bakarsanız adam 2015 yılında dolandırıcılıktan banlanmış multi üyeliğiyle de toplu dolandırıcılığa girişip şu an mağduriyetleri giderdiği için banlanmadı konu kilitlendi. Gözden kaçtığını umuyorum.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2020, 12:55:34Adam 2015 yılında dolandırıcılıktan banlanmış. Bu yıl tekrar herkesi dolandırdı. İadeleri geçtiği için ban yemedi.tahaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2020, 13:22:10Kesinlikle katılıyorum hocam. Bir de 2015'te yaptıklarını değil sadece AdSense onaydan aldıklarını iade etti.BAL MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle