https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...agdurlari.html buradaki linkte mağdurları bir araya toplamak için şikayet konusu oluşturdum. Benim organizatörlüğüm sayesinde belki de arkadaş mağduriyetlerin çoğunu giderdi ve konu kilitlendi. Ama konu içeriğinde de belirttiğim üzere aynı sebeple daha önce bu kişi banlanmış.
Toplu mağduriyet yaratan bir kişi mağduriyetleri giderse bile tehlike arz ettiği için banlanması gerekmez mi?
Hadi banlanmadı diyelim, daha önceden multisi olduğu için banlanması gerekmez mi?
Forumda multi üyelik serbest mi?
Report da ettim ama dönüş alamadım.
@Erhan;