sitemin herhangi bir reklamını geçmedim sadece kurdum bıraktım birkaç forumda paylaştım ve bu ay
515.29 tl bakiye yüklenmiş ve bu yüklenen bakiyeden sadece 74.43 tl kaar etmişim sizce normalmi ?
Komisyonu %5-10 arası tuttum kullanılsın diye çok bir komisyonda eklemedim o yüzden kaar az
bu iyimi size göre ?
smm deki aylık kaar ?
18
●630
- 24-06-2020, 00:29:56Üyeliği durduruldu500 küsür yüklenen paradan kalan 75 tl böyle iyiyse devam edelim reklam yapmayı düşünüyorumOrunnYzlm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2020, 00:30:36Üyeliği durdurulduhocam 25 kuruş bir kaar var dahada arttırsam biraz kötü olur gibime geliyor fiyatlar çok uçukLazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi kullanılsın diye kaarı %5 10 arası birşey tuttumStinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öylede pahalı diyorlar be hocamKyrexiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle