• 24-06-2020, 00:28:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sitemin herhangi bir reklamını geçmedim sadece kurdum bıraktım birkaç forumda paylaştım ve bu ay
    515.29 tl bakiye yüklenmiş ve bu yüklenen bakiyeden sadece 74.43 tl kaar etmişim sizce normalmi ?
    Komisyonu %5-10 arası tuttum kullanılsın diye çok bir komisyonda eklemedim o yüzden kaar az
    bu iyimi size göre ?
  • 24-06-2020, 00:29:06
    #2
    Çok iyi hocam reklamsız bu kadar kazaniyorsaniz biraz ustune dusseniz kâr oraniniz katlanir bence
  • 24-06-2020, 00:29:16
    #3
    Hamallık olmus biraz cok az
  • 24-06-2020, 00:29:27
    #4
    Az olmuş hocam bence önerim servislere %30 kâr koyarak satmanız. Bol kazançlar.
  • 24-06-2020, 00:29:28
    #5
    tedarikçi kazığı kokusu alıyorum hocam tedarikçini bir gözden geçir çok pahalı fiyata satıyor sana takipçileri
  • 24-06-2020, 00:29:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    OrunnYzlm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi hocam reklamsız bu kadar kazaniyorsaniz biraz ustune dusseniz kâr oraniniz katlanir bence
    500 küsür yüklenen paradan kalan 75 tl böyle iyiyse devam edelim reklam yapmayı düşünüyorum
  • 24-06-2020, 00:29:57
    #7
    %14.7 gibi bir orana denk geliyor, bence oldukça güzel.
  • 24-06-2020, 00:30:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    510 liraya nerdeyse 200 TL gibi rakam kazanman lazım
  • 24-06-2020, 00:30:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hamallık olmus biraz cok az
    hocam 25 kuruş bir kaar var dahada arttırsam biraz kötü olur gibime geliyor fiyatlar çok uçuk



    Stinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    510 liraya nerdeyse 200 TL gibi rakam kazanman lazım
    iyi kullanılsın diye kaarı %5 10 arası birşey tuttum



    Kyrexiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az olmuş hocam bence önerim servislere %30 kâr koyarak satmanız. Bol kazançlar.
    öylede pahalı diyorlar be hocam