• 24-06-2020, 00:31:50
    #10
    Şimdi o harcanan bakiyenin %18 gelir vergisi + %15 gelir vergisinide ekle üstüne
  • 24-06-2020, 00:31:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tedarikçi kazığı kokusu alıyorum hocam tedarikçini bir gözden geçir çok pahalı fiyata satıyor sana takipçileri
    smmturk ten alıyorum sağlam kaliteli diye fakat ücretine birşey diyemicem
  • 24-06-2020, 00:33:00
    #12
    500 tlye 200-250 gıbo bır kar kazanasan ki aldıgın rıske deysın bu sekılde az bır kazanc olmus
  • 24-06-2020, 00:33:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    blackblade32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 tlye 200-250 gıbo bır kar kazanasan ki aldıgın rıske deysın bu sekılde az bır kazanc olmus
    sizler kullanın diye ucuz tutmaya çalıştım hocam ondan dolayı öyle az tuttum.
  • 24-06-2020, 00:35:13
    #14
    Israrla kaar yazıp para kazanmaya çalışmak.
  • 24-06-2020, 00:39:58
    #15
    #Sağlayıcı ^^
    Fiyatlarınızı yüksek tutmanın bir anlamı yok, bırakın biraz ucuz devam edin diğer arkadaşların yaptığı hata bu %50-100 kar koyanlar biliyorum yeni başlayan arkadaşlar.
  • 24-06-2020, 00:46:30
    #16
    *kâr
  • 24-06-2020, 00:47:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Başlangıç için %10 15 iyidir. Şahsen biz o şekilde ilerliyoruz ana bayi olmamıza rağmen. İsterseniz servislerimize bir göz atin
  • 24-06-2020, 00:48:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    KorkmazMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlarınızı yüksek tutmanın bir anlamı yok, bırakın biraz ucuz devam edin diğer arkadaşların yaptığı hata bu %50-100 kar koyanlar biliyorum yeni başlayan arkadaşlar.
    evet çok ucuz tuttum ve gayet iyi kullanıldı sadece kaar düşük ama kullanım devam ediyor oda iyi şuanda bir %10 daha arttırdım söylediklerinize göre ona göre bakalım sizce fiyatlar şuan iyimi cielmedya.com
    toplamda %20 bir kar var servislerin üzerinde sadece takipçide. beğenilerin herbirinda 10 20 kuruş olması lazım



    nesmira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç için %10 15 iyidir. Şahsen biz o şekilde ilerliyoruz ana bayi olmamıza rağmen. İsterseniz servislerimize bir göz atin
    sitenizi bırakırsanız incelerim