Fiyatlarınızı yüksek tutmanın bir anlamı yok, bırakın biraz ucuz devam edin diğer arkadaşların yaptığı hata bu %50-100 kar koyanlar biliyorum yeni başlayan arkadaşlar.
evet çok ucuz tuttum ve gayet iyi kullanıldı sadece kaar düşük ama kullanım devam ediyor oda iyi şuanda bir %10 daha arttırdım söylediklerinize göre ona göre bakalım sizce fiyatlar şuan iyimi
cielmedya.com
toplamda %20 bir kar var servislerin üzerinde sadece takipçide. beğenilerin herbirinda 10 20 kuruş olması lazım
Başlangıç için %10 15 iyidir. Şahsen biz o şekilde ilerliyoruz ana bayi olmamıza rağmen. İsterseniz servislerimize bir göz atin
sitenizi bırakırsanız incelerim