Hamallık olmus biraz cok az
hocam 25 kuruş bir kaar var dahada arttırsam biraz kötü olur gibime geliyor fiyatlar çok uçuk
510 liraya nerdeyse 200 TL gibi rakam kazanman lazım
iyi kullanılsın diye kaarı %5 10 arası birşey tuttum
Az olmuş hocam bence önerim servislere %30 kâr koyarak satmanız. Bol kazançlar.
öylede pahalı diyorlar be hocam