sitemin herhangi bir reklamını geçmedim sadece kurdum bıraktım birkaç forumda paylaştım ve bu ay
515.29 tl bakiye yüklenmiş ve bu yüklenen bakiyeden sadece 74.43 tl kaar etmişim sizce normalmi ?
Komisyonu %5-10 arası tuttum kullanılsın diye çok bir komisyonda eklemedim o yüzden kaar az
bu iyimi size göre ?