• 23-06-2020, 21:56:14
    #10
    erencoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mezuniyet puan ortalamana göre değişir. Max.40 oluyor diye biliyorum.
    https://obp-okul-puani.hesaplama.net/ buradan hesaplayabilirsiniz



    Nickariyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl sonrası için yarıyı düştüğünü biliyorum ama sonraki yıllar hakkında bir fikrim yok hocam.
    Teşekkür ederim
  • 23-06-2020, 21:59:39
    #11
    2018 de sınav girdin. Tercih yaptın. Okul puanı tam eklendi. 30 puan mesela.
    2019 da sınava girdin okul puanı yarısı eklendi. 15 puan. Tercih yapmadın.
    2020 sınava girdin. Okul puanı tam eklendi. 30 puan
  • 23-06-2020, 22:00:39
    #12
    min 30 max 50 geliyor diye biliyorum. tercih yapıp yerleştiysen seneye puanın kesilir. sonraki sene tam puan verecektir
  • 23-06-2020, 22:02:24
    #13
    prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2018 de sınav girdin. Tercih yaptın. Okul puanı tam eklendi. 30 puan mesela.
    2019 da sınava girdin okul puanı yarısı eklendi. 15 puan. Tercih yapmadın.
    2020 sınava girdin. Okul puanı tam eklendi. 30 puan
    2017de girdim hocam tercih yapTım 2018de girdim yapmadım 2019da hiç girmedim 2020de ?



    LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    min 30 max 50 geliyor diye biliyorum. tercih yapıp yerleştiysen seneye puanın kesilir. sonraki sene tam puan verecektir
    Bu hiç gelmez diyenler niye gelmez diyor onu anlamadım
  • 23-06-2020, 22:09:09
    #14
    latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2017de girdim hocam tercih yapTım 2018de girdim yapmadım 2019da hiç girmedim 2020de ?




    Bu hiç gelmez diyenler niye gelmez diyor onu anlamadım
    cahil cühela adamların lafına bakmayın haftasonu 5. kez yks sınavına girişim olacak 1 normal 1 de açıktan olmak üzere 2 üniversite bitirdim. bizzat tecrübe ettiğim için sana kesin dilden söylüyorum. geçen sene eğer herhangi bir yere yerleşmediysen bu sene okul puanı tam verilecek
  • 23-06-2020, 23:09:13
    #15
    LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cahil cühela adamların lafına bakmayın haftasonu 5. kez yks sınavına girişim olacak 1 normal 1 de açıktan olmak üzere 2 üniversite bitirdim. bizzat tecrübe ettiğim için sana kesin dilden söylüyorum. geçen sene eğer herhangi bir yere yerleşmediysen bu sene okul puanı tam verilecek
    Daha önceden 2 kez aldım sıkıntı olmaz diyorsun yani hocam değil mi



    Başka yorum yapabilecek arkadaş var mı