• 23-06-2020, 21:47:26
    #1
    Merhaba
    2017 de lyse girip tercih yapıp kazanan birisi 2018de yks e girip (sonuçlarda 20puan eklenmiş) tercih yapmayıp 2019 da sınava hiç girmeyip 2020de giren birine okul puanı eklenir mi ? Veya yarısı eklenir mi hiç mi eklenmez ?
  • 23-06-2020, 21:49:03
    #2
    Okul puanı gelir hocam. Fakat bölümünüzden özel gelecek puan Meslek puanı gelmiyor.
  • 23-06-2020, 21:49:17
    #3
    1 yıl ara ile okul puanı yenilenir. Evet eklenir.
  • 23-06-2020, 21:49:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bende bu sene giriyorum okul kaç puan veriyor
  • 23-06-2020, 21:49:34
    #5
    mbinbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okul puanı gelir hocam. Fakat bölümünüzden özel gelecek puan Meslek puanı gelmiyor.
    O ne demek oluyor
  • 23-06-2020, 21:50:01
    #6
    Tercih yaptıktan sonraki yıllarda sınava girdiğiniz taktirde okul puanının yarısın ekleniyordu benim üniversiteye girdiğim 2017-2018 yılında.
  • 23-06-2020, 21:50:10
    #7
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl ara ile okul puanı yenilenir. Evet eklenir.
    Benim bildiğimde öyle hocam ama artık sana puan vermez diyenler var kafamı karıştırdılae



    Nickariyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tercih yaptıktan sonraki yıllarda sınava girdiğiniz taktirde okul puanının yarısın ekleniyordu benim üniversiteye girdiğim 2017-2018 yılında.
    2017de girdim yaptım 2018de girdim yapmadım 20puan geldi yani yarısı 2019da girmedim 2020de gelcek mi



    zenginmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende bu sene giriyorum okul kaç puan veriyor
    Normalde 40 vermişti ilk yıl
  • 23-06-2020, 21:54:51
    #8
    zenginmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende bu sene giriyorum okul kaç puan veriyor
    Mezuniyet puan ortalamana göre değişir. Max.40 oluyor diye biliyorum.
  • 23-06-2020, 21:55:46
    #9
    latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    2017de girdim yaptım 2018de girdim yapmadım 20puan geldi yani yarısı 2019da girmedim 2020de gelcek mi


    1 yıl sonrası için yarıyı düştüğünü biliyorum ama sonraki yıllar hakkında bir fikrim yok hocam.