Merhaba
2017 de lyse girip tercih yapıp kazanan birisi 2018de yks e girip (sonuçlarda 20puan eklenmiş) tercih yapmayıp 2019 da sınava hiç girmeyip 2020de giren birine okul puanı eklenir mi ? Veya yarısı eklenir mi hiç mi eklenmez ?
Okul puanı gelir mi ?
14
●179
- 23-06-2020, 21:49:26Üyeliği durdurulduHocam bende bu sene giriyorum okul kaç puan veriyor
- 23-06-2020, 21:50:01Tercih yaptıktan sonraki yıllarda sınava girdiğiniz taktirde okul puanının yarısın ekleniyordu benim üniversiteye girdiğim 2017-2018 yılında.
- 23-06-2020, 21:50:10Benim bildiğimde öyle hocam ama artık sana puan vermez diyenler var kafamı karıştırdılaeibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2017de girdim yaptım 2018de girdim yapmadım 20puan geldi yani yarısı 2019da girmedim 2020de gelcek miNickariyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde 40 vermişti ilk yılzenginmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-06-2020, 21:54:51Mezuniyet puan ortalamana göre değişir. Max.40 oluyor diye biliyorum.zenginmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2020, 21:55:461 yıl sonrası için yarıyı düştüğünü biliyorum ama sonraki yıllar hakkında bir fikrim yok hocam.latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle