LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cahil cühela adamların lafına bakmayın haftasonu 5. kez yks sınavına girişim olacak 1 normal 1 de açıktan olmak üzere 2 üniversite bitirdim. bizzat tecrübe ettiğim için sana kesin dilden söylüyorum. geçen sene eğer herhangi bir yere yerleşmediysen bu sene okul puanı tam verilecek
Daha önceden 2 kez aldım sıkıntı olmaz diyorsun yani hocam değil mi



Başka yorum yapabilecek arkadaş var mı