2018 de sınav girdin. Tercih yaptın. Okul puanı tam eklendi. 30 puan mesela.
2019 da sınava girdin okul puanı yarısı eklendi. 15 puan. Tercih yapmadın.
2020 sınava girdin. Okul puanı tam eklendi. 30 puan
2017de girdim hocam tercih yapTım 2018de girdim yapmadım 2019da hiç girmedim 2020de ?
min 30 max 50 geliyor diye biliyorum. tercih yapıp yerleştiysen seneye puanın kesilir. sonraki sene tam puan verecektir
Bu hiç gelmez diyenler niye gelmez diyor onu anlamadım