Oynayan var mı r10 ekibi oluştursak fena olmaz aslında. Usko'da pvp'de zaten kimin macrosu, koxpu sağlamsa o oynuyordu mobilde en azından durum değişir bence çok güzel düşünülmüş indiriyorum birazdan.
Kngiht online mobil
16
●339
- 21-06-2020, 23:35:02Ben konuyu öylesine açılmış bir geliştirme süreci sandım ümitsizce şuanda aktif ve oynanabiliyorsa girelim bari
Oynayan var mı r10 ekibi oluştursak fena olmaz aslında. Usko'da pvp'de zaten kimin macrosu, koxpu sağlamsa o oynuyordu mobilde en azından durum değişir bence çok güzel düşünülmüş indiriyorum birazdan.
- 22-06-2020, 00:51:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Android olmadığı için emulatore yükledim ama oyuna girince üstte bir kırmızı hata veriyor öyle kalıyor bir şey yapılmıyor. İlginç geldi. Kendileri mi yaptı yoksa yabancı forumlardan bulup mu editlediler bilmiyorum ama fena değil. Zevk olarak PC yerini tutar mı onu bilmiyorum.
- 22-06-2020, 06:34:24Tutar 16k userler var hux reklan vermedeniKlor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam kendisi cikarsa haberimiz olurduwArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyorum denemeye okadar vaktim olmadı fakat maradonn usko 20xx yani bunu düşünen onuda dusunmusturhibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 sınıfta basladim.halen oynuyorum yasimi hatirlamiyirumAtlasio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😅