• 21-06-2020, 23:35:02
    #10
    Ben konuyu öylesine açılmış bir geliştirme süreci sandım ümitsizce şuanda aktif ve oynanabiliyorsa girelim bari Oynayan var mı r10 ekibi oluştursak fena olmaz aslında. Usko'da pvp'de zaten kimin macrosu, koxpu sağlamsa o oynuyordu mobilde en azından durum değişir bence çok güzel düşünülmüş indiriyorum birazdan.
  • 21-06-2020, 23:37:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Yüklüyorum hocam bı bakayım merak ettim 😁
  • 21-06-2020, 23:38:13
    #12
    Valla oyunculuk bize gore değil yönetici olmak gerek bu tarz projerlerde. Simdi adim atsan pvp var ama mobil 1 tane rekabet gerekli saglan reklamla en az 20k user
    10 tlden cash satsan 20 inin 5000bin alsa 50bin tl bu en düşük ihtimal saglam yapmak laizm ama
  • 22-06-2020, 00:51:09
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Android olmadığı için emulatore yükledim ama oyuna girince üstte bir kırmızı hata veriyor öyle kalıyor bir şey yapılmıyor. İlginç geldi. Kendileri mi yaptı yoksa yabancı forumlardan bulup mu editlediler bilmiyorum ama fena değil. Zevk olarak PC yerini tutar mı onu bilmiyorum.
  • 22-06-2020, 00:56:11
    #14
    Knight Online kendisi mi çıkartıyor mobile?
  • 22-06-2020, 01:05:09
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    worm kesince sağ tarafta max (çocuk) çıkıyor mu hocam?
  • 22-06-2020, 05:08:58
    #16
    10 yaşında başlayıp 16 yaşına kadar oynadığım, çocukluğumun en güzel oyunu. Her ne kadar güzel zamanlar olsada, eğitim hayatımı ciddi anlamda etkilemişti.
  • 22-06-2020, 06:34:24
    #17
    iKlor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android olmadığı için emulatore yükledim ama oyuna girince üstte bir kırmızı hata veriyor öyle kalıyor bir şey yapılmıyor. İlginç geldi. Kendileri mi yaptı yoksa yabancı forumlardan bulup mu editlediler bilmiyorum ama fena değil. Zevk olarak PC yerini tutar mı onu bilmiyorum.
    Tutar 16k userler var hux reklan vermeden
    wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Knight Online kendisi mi çıkartıyor mobile?
    Yok hocam kendisi cikarsa haberimiz olurdu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    worm kesince sağ tarafta max (çocuk) çıkıyor mu hocam?
    Bilmiyorum denemeye okadar vaktim olmadı fakat maradonn usko 20xx yani bunu düşünen onuda dusunmustur
    Atlasio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yaşında başlayıp 16 yaşına kadar oynadığım, çocukluğumun en güzel oyunu. Her ne kadar güzel zamanlar olsada, eğitim hayatımı ciddi anlamda etkilemişti.
    3 sınıfta basladim.halen oynuyorum yasimi hatirlamiyirum
    😅