iKlor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Android olmadığı için emulatore yükledim ama oyuna girince üstte bir kırmızı hata veriyor öyle kalıyor bir şey yapılmıyor. İlginç geldi. Kendileri mi yaptı yoksa yabancı forumlardan bulup mu editlediler bilmiyorum ama fena değil. Zevk olarak PC yerini tutar mı onu bilmiyorum.
Tutar 16k userler var hux reklan vermeden
wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Knight Online kendisi mi çıkartıyor mobile?
Yok hocam kendisi cikarsa haberimiz olurdu
hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
worm kesince sağ tarafta max (çocuk) çıkıyor mu hocam?
Bilmiyorum denemeye okadar vaktim olmadı fakat maradonn usko 20xx yani bunu düşünen onuda dusunmustur
Atlasio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yaşında başlayıp 16 yaşına kadar oynadığım, çocukluğumun en güzel oyunu. Her ne kadar güzel zamanlar olsada, eğitim hayatımı ciddi anlamda etkilemişti.
3 sınıfta basladim.halen oynuyorum yasimi hatirlamiyirum
😅