Ben konuyu öylesine açılmış bir geliştirme süreci sandım ümitsizce şuanda aktif ve oynanabiliyorsa girelim bari

Oynayan var mı r10 ekibi oluştursak fena olmaz aslında. Usko'da pvp'de zaten kimin macrosu, koxpu sağlamsa o oynuyordu mobilde en azından durum değişir bence çok güzel düşünülmüş indiriyorum birazdan.