Android olmadığı için emulatore yükledim ama oyuna girince üstte bir kırmızı hata veriyor öyle kalıyor bir şey yapılmıyor. İlginç geldi. Kendileri mi yaptı yoksa yabancı forumlardan bulup mu editlediler bilmiyorum ama fena değil. Zevk olarak PC yerini tutar mı onu bilmiyorum.