• 16-06-2020, 23:28:00
    #10
    Veritik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar derdimi kimseye anlatamadım evde kendimi yedim shipy entgrasyonu için anlaşma yaptım kişi istediğim şeyi yapamadı
    ödeme diye bir php dosyası var ürünü satın alınca oraya atıyor ve tutar olarak gözüküyor kişiden istedigim o tutara göre entgre edeceksin o kişi gidip 20 tl entgre yaptı hangi ürünü satın ala bassam örnek 100 tl lik 20 tl atıyor sonrada gelip tavır yapıyorlar -trade veriyorlar ticaretin bile ahlakı vardı @Coskun; hesabımın silinmesini talep ediyorum bugüne kadar kimsenin hakkına girmedim ve suçlu duruma düşüyorum yolun başından dönmek en iyisidir
    Ön yargıları kıramayan aptallar anca kalp kırarlar sakin karar verin. Şuan sizde alter egomu görüyorum ve alter egom beni hep mahvetti.
  • 16-06-2020, 23:28:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    @goBoot; - @Veritik; Gelin uzlaşın. 3 günlük dünya da anlaşamadığınız konu da direk yükselmeyin. Sakin olun ve hiçbirşey olmamış gibi devam edin Nasıl fikir? Eminim bu duruma @Coskun; da sevinir.
  • 16-06-2020, 23:28:37
    #12
    ByGonzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DenqeSiz
    denyo ney

    denyo




    ARGO•ÇİNGENECEDENad · sıfat

    1. dengesiz, aptal, bön.



  • 16-06-2020, 23:28:50
    #13
    Masadan eksiliyor dostlar 😂
  • 16-06-2020, 23:29:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iş verecekseniz veya alacaksanız en başında yapılacak şeyleri anlaşırsınız bahsettiğiniz arkadaş en başında anlaştığınız şeyi yaptıysa ve sonra değiştirmek istediyseniz karşı taraf haklı fakat söylediğiniz şeyi tam olarak yapmadıysa şikayet konusu açabilirsiniz
    şikayet konusu açtım zaten kişiye ödeme yapmadım ama zorla ödeme istedi sonrada istemiyorum moduna girdi ve -trade veriyor bir projem vardıbir hevesle açmıştım r10 hesabını
  • 16-06-2020, 23:30:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    denqesiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denyo ney

    denyo




    argo•çingenecedenad · sıfat
    1. dengesiz, aptal, bön.
    : )
  • 16-06-2020, 23:32:17
    #16
    ByGonzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    : )

    daveteyim var acaba diyorum kendime davetiye göndersem şu nickten kurtulsam 350 tl bana şuanda çok çalışmıyorumda
  • 16-06-2020, 23:34:12
    #17
    vidoix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @goBoot; - @Veritik; Gelin uzlaşın. 3 günlük dünya da anlaşamadığınız konu da direk yükselmeyin. Sakin olun ve hiçbirşey olmamış gibi devam edin Nasıl fikir? Eminim bu duruma @Coskun; da sevinir.
    https://www.r10.net/sikayetim-var/24...ayetciyim.html hocam konuyu okursanız zaten hiç bir talebim olmadığını görebilirsiniz, bana göre konu https://prnt.sc/t100f4 burada kapanmıştı. Ama arkadaşımız foruma taşımayı tercih etti, birbirimize - tradeler verdik vesaire. Eminim ikimizde 50₺ için böyle bir duruma düşmek istemezdik zaten ortada bir para talebi falanda yok. yani şikayetin sonucunda ne olacak bir çözümü yok çünkü ortada bir sorun yok. tüm konuşmaları ikimizde konuya bıraktık, az önce skype üzerinden konuştuk ve konunun çözüme kavuşmasına kadar beklemeye karar verdik. ama çözüme ulaşacak bir konuda değil @Veritik; ne yapalım sen söyle hocam sen açtın konuyu madem
  • 16-06-2020, 23:36:01
    #18
    Kardeş öfkelenmek değil r10 bir ailedir yukarda arkadaşı demiş anlaştığın kişi 14 günlük sen 2 günlük şimdi ticareti beli kuralları var iki kişi anlaşmasa bile ne yapar ya cemmati toplar yada mahkemeye gider sakin ol şikayet bölümün de şikayetini oluştur zaten yönetim 4x4 bir yönetim kim haklı kim haksız ona göre kararını verir cezayı keser