Veritik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 bu insanlara yeter
25
●962
- 16-06-2020, 23:28:37denyo neyByGonzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denyo
ARGOÇİNGENECEDENad · sıfat
- dengesiz, aptal, bön.
- dengesiz, aptal, bön.
- 16-06-2020, 23:29:26Üyeliği durdurulduşikayet konusu açtım zaten kişiye ödeme yapmadım ama zorla ödeme istedi sonrada istemiyorum moduna girdi ve -trade veriyor bir projem vardıbir hevesle açmıştım r10 hesabınıPFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2020, 23:32:17ByGonzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daveteyim var acaba diyorum kendime davetiye göndersem şu nickten kurtulsam 350 tl bana şuanda çok çalışmıyorumda - 16-06-2020, 23:34:12https://www.r10.net/sikayetim-var/24...ayetciyim.html hocam konuyu okursanız zaten hiç bir talebim olmadığını görebilirsiniz, bana göre konu https://prnt.sc/t100f4 burada kapanmıştı. Ama arkadaşımız foruma taşımayı tercih etti, birbirimize - tradeler verdik vesaire. Eminim ikimizde 50₺ için böyle bir duruma düşmek istemezdik zaten ortada bir para talebi falanda yok. yani şikayetin sonucunda ne olacak bir çözümü yok çünkü ortada bir sorun yok. tüm konuşmaları ikimizde konuya bıraktık, az önce skype üzerinden konuştuk ve konunun çözüme kavuşmasına kadar beklemeye karar verdik. ama çözüme ulaşacak bir konuda değil @Veritik; ne yapalım sen söyle hocam sen açtın konuyu mademvidoix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2020, 23:36:01Kardeş öfkelenmek değil r10 bir ailedir yukarda arkadaşı demiş anlaştığın kişi 14 günlük sen 2 günlük şimdi ticareti beli kuralları var iki kişi anlaşmasa bile ne yapar ya cemmati toplar yada mahkemeye gider sakin ol şikayet bölümün de şikayetini oluştur zaten yönetim 4x4 bir yönetim kim haklı kim haksız ona göre kararını verir cezayı keser