Kardeş öfkelenmek değil r10 bir ailedir yukarda arkadaşı demiş anlaştığın kişi 14 günlük sen 2 günlük şimdi ticareti beli kuralları var iki kişi anlaşmasa bile ne yapar ya cemmati toplar yada mahkemeye gider sakin ol şikayet bölümün de şikayetini oluştur zaten yönetim 4x4 bir yönetim kim haklı kim haksız ona göre kararını verir cezayı keser