@goBoot; -
@Veritik; Gelin uzlaşın. 3 günlük dünya da anlaşamadığınız konu da direk yükselmeyin. Sakin olun ve hiçbirşey olmamış gibi devam edin Nasıl fikir? Eminim bu duruma
@Coskun; da sevinir.
https://www.r10.net/sikayetim-var/24...ayetciyim.html hocam konuyu okursanız zaten hiç bir talebim olmadığını görebilirsiniz, bana göre konu
https://prnt.sc/t100f4 burada kapanmıştı. Ama arkadaşımız foruma taşımayı tercih etti, birbirimize - tradeler verdik vesaire. Eminim ikimizde 50₺ için böyle bir duruma düşmek istemezdik zaten ortada bir para talebi falanda yok. yani şikayetin sonucunda ne olacak bir çözümü yok çünkü ortada bir sorun yok. tüm konuşmaları ikimizde konuya bıraktık, az önce skype üzerinden konuştuk ve konunun çözüme kavuşmasına kadar beklemeye karar verdik. ama çözüme ulaşacak bir konuda değil
@Veritik; ne yapalım sen söyle hocam sen açtın konuyu madem