Veritik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar derdimi kimseye anlatamadım evde kendimi yedim shipy entgrasyonu için anlaşma yaptım kişi istediğim şeyi yapamadı
ödeme diye bir php dosyası var ürünü satın alınca oraya atıyor ve tutar olarak gözüküyor kişiden istedigim o tutara göre entgre edeceksin o kişi gidip 20 tl entgre yaptı hangi ürünü satın ala bassam örnek 100 tl lik 20 tl atıyor sonrada gelip tavır yapıyorlar -trade veriyorlar ticaretin bile ahlakı vardı @Coskun; hesabımın silinmesini talep ediyorum bugüne kadar kimsenin hakkına girmedim ve suçlu duruma düşüyorum yolun başından dönmek en iyisidir
Ön yargıları kıramayan aptallar anca kalp kırarlar sakin karar verin. Şuan sizde alter egomu görüyorum ve alter egom beni hep mahvetti.