• 09-06-2020, 18:26:01
    #1
    Merhaba ArkadaÅŸlar,

    Sokak aralarında veya cadde kenarlarında mutlaka görmüşsünüzdür. Kendi evinin veya apartmanının önündeki kaldırıma taş yada başka bir ağırlıkla kapatanları. Yaşadığım yerde kapı önüne aracımı park edecektim birisi kasa koymuş kasaları alıp kenara koydum ve aracı park ettim. Sonra kasaları koyan kişi burası benim evimin önü buraya park edemezsin dedi.Halbuki benim evimin karşısı. Size sorum kapı önüne taş vb. şeyler koyup başka araçların park etmesini engelleyenleri şikayet edebileceğim bir yer kurum var mı?
  • 09-06-2020, 18:28:23
    #2
    Belediye'ye şikayet edersen gelip kaldırırlar, ama peşine yine koyabilir.
  • 09-06-2020, 18:30:59
    #3
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belediye'ye şikayet edersen gelip kaldırırlar, ama peşine yine koyabilir.
    Evet birdahakine kanıtlı birşekilde belediyeye şikayetde bulunacağım. Bakalım ne kadar etkili olacak
  • 09-06-2020, 18:32:05
    #4
    srtsalcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ArkadaÅŸlar,

    Sokak aralarında veya cadde kenarlarında mutlaka görmüşsünüzdür. Kendi evinin veya apartmanının önündeki kaldırıma taş yada başka bir ağırlıkla kapatanları. Yaşadığım yerde kapı önüne aracımı park edecektim birisi kasa koymuş kasaları alıp kenara koydum ve aracı park ettim. Sonra kasaları koyan kişi burası benim evimin önü buraya park edemezsin dedi.Halbuki benim evimin karşısı. Size sorum kapı önüne taş vb. şeyler koyup başka araçların park etmesini engelleyenleri şikayet edebileceğim bir yer kurum var mı?
    Müstakil olsa anlarım ama apartmanda yapılması hukuken yanlış diye biliyorum

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-06-2020, 18:33:12
    #5
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müstakil olsa anlarım ama apartmanda yapılması hukuken yanlış diye biliyorum

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    evet , sokak sonuçta kimsenin tapulu malı değil ki sahiplenesin.
  • 09-06-2020, 18:36:36
    #6
    srtsalcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet , sokak sonuçta kimsenin tapulu malı değil ki sahiplenesin.
    İmkansız bu açıkçası gorsuz ve adilik bence eğer sizin apartman önü ise başkası gidip park etmek olmaz kanımca

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-06-2020, 19:29:39
    #7
    "Mülkiyeti Belediyemize ait alanları izinsiz olarak işgal edenler" belediye zabıtaya şikayet et.
    belediye zabıta tembihnamesine göre suç
  • 09-06-2020, 19:36:30
    #8
    155'e de şikayet edebilirsiniz, Karayolları Trafik Kanunu'na göre de suç bu durum.