Merhaba Arkadaşlar,

Sokak aralarında veya cadde kenarlarında mutlaka görmüşsünüzdür. Kendi evinin veya apartmanının önündeki kaldırıma taş yada başka bir ağırlıkla kapatanları. Yaşadığım yerde kapı önüne aracımı park edecektim birisi kasa koymuş kasaları alıp kenara koydum ve aracı park ettim. Sonra kasaları koyan kişi burası benim evimin önü buraya park edemezsin dedi.Halbuki benim evimin karşısı. Size sorum kapı önüne taş vb. şeyler koyup başka araçların park etmesini engelleyenleri şikayet edebileceğim bir yer kurum var mı?