HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müstakil olsa anlarım ama apartmanda yapılması hukuken yanlış diye biliyorum

Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
evet , sokak sonuçta kimsenin tapulu malı değil ki sahiplenesin.