srtsalcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet , sokak sonuçta kimsenin tapulu malı değil ki sahiplenesin.
İmkansız bu açıkçası gorsuz ve adilik bence eğer sizin apartman önü ise başkası gidip park etmek olmaz kanımca

Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi