göz sağlığı doktorlar içeri :d - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
göz sağlığı doktorlar içeri :d
7
●
118
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
göz sağlığı doktorlar içeri :d
08-06-2020, 20:50:59
#1
wam
dün kalktığımda gözüm ağrıyordu sanki batıyor gibi. durum şimdi de aynı. biraz şişmiş gibi. doktora görünmeye gerek var mı? malum durumlar
08-06-2020, 20:54:29
#2
karamazov
korktum kardeşim bu ne
fotodan anlaşılmaz bence birşey
08-06-2020, 20:55:01
#3
burak6767
Geçmiş olsun
08-06-2020, 20:56:39
#4
chnyrdkl
Gözüne birşey kaçmıştır, toz ya da bir cisim.
Git acile gözünü yıkat..
08-06-2020, 20:57:13
#5
wam
karamazov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
korktum kardeşim bu ne
fotodan anlaşılmaz bence birşey
doktor da bi ön bakma yapıyor neyse bi görünmek lazım
08-06-2020, 20:59:21
#6
Misafir
Hocam pek belli olmuyor resimden ama konu açılınca bi korkmadım değil 😁😁
08-06-2020, 21:00:29
#7
birsevda
göz çok hassastır. Gözlerimden edindiğim tecrubeye dayanarak söylüyorum. Keza burda göz doktoru da olsa fotograftan bir şey anlayamaz. Siz yukarda arkadaşların dedıgı gibi en kötü bir acile gidin.
08-06-2020, 21:06:24
#8
İbrahim
Arpacık olabilir , arada banada oluyor. 2 3 gün sonra geçiyor kendiliğinden. Yüzünü her sabah yıka , kağıt havlu ile kurula.
İçim rahat etsin diyorsan bir doktorada göster
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler