• 08-06-2020, 20:50:59
    #1
    dün kalktığımda gözüm ağrıyordu sanki batıyor gibi. durum şimdi de aynı. biraz şişmiş gibi. doktora görünmeye gerek var mı? malum durumlar
  • 08-06-2020, 20:54:29
    #2
    korktum kardeşim bu ne fotodan anlaşılmaz bence birşey
  • 08-06-2020, 20:55:01
    #3
    Geçmiş olsun
  • 08-06-2020, 20:56:39
    #4
    Gözüne birşey kaçmıştır, toz ya da bir cisim.
    Git acile gözünü yıkat..
  • 08-06-2020, 20:57:13
    #5
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korktum kardeşim bu ne fotodan anlaşılmaz bence birşey
    doktor da bi ön bakma yapıyor neyse bi görünmek lazım
  • 08-06-2020, 20:59:21
    #6
    Hocam pek belli olmuyor resimden ama konu açılınca bi korkmadım değil 😁😁
  • 08-06-2020, 21:00:29
    #7
    göz çok hassastır. Gözlerimden edindiğim tecrubeye dayanarak söylüyorum. Keza burda göz doktoru da olsa fotograftan bir şey anlayamaz. Siz yukarda arkadaşların dedıgı gibi en kötü bir acile gidin.
  • 08-06-2020, 21:06:24
    #8
    Arpacık olabilir , arada banada oluyor. 2 3 gün sonra geçiyor kendiliğinden. Yüzünü her sabah yıka , kağıt havlu ile kurula.

    İçim rahat etsin diyorsan bir doktorada göster