göz çok hassastır. Gözlerimden edindiğim tecrubeye dayanarak söylüyorum. Keza burda göz doktoru da olsa fotograftan bir şey anlayamaz. Siz yukarda arkadaşların dedıgı gibi en kötü bir acile gidin.