Konu
göz sağlığı doktorlar içeri :d
08-06-2020, 20:50:59
#1
wam
dün kalktığımda gözüm ağrıyordu sanki batıyor gibi. durum şimdi de aynı. biraz şişmiş gibi. doktora görünmeye gerek var mı? malum durumlar