Konu
göz sağlığı doktorlar içeri :d
08-06-2020, 21:06:24
#8
İbrahim
Arpacık olabilir , arada banada oluyor. 2 3 gün sonra geçiyor kendiliğinden. Yüzünü her sabah yıka , kağıt havlu ile kurula.
İçim rahat etsin diyorsan bir doktorada göster