• 08-06-2020, 16:13:24
    #46
    Ali arabanın borcunu ödeyemediği için eve giderken yan yan yürüyor
  • 08-06-2020, 18:52:19
    #47
    Neden Ali 20 bin tl daha fazla verip 2.eline bakmıyor ki 😁
  • 08-06-2020, 19:16:30
    #48
    Ali baya zenginmis. 360 bin tlye araba alacagina gore 😀
  • 08-06-2020, 21:30:58
    #49
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim fikrimce KDV ve ÖTV nin tamamen kaldırılması gerekiyor, yanlış mı düşünüyorum?
    hocam devletın bundan baska bır gelır kaynagı yok nasıl kaldırılıcak ? Kım ıstemezkı 90 bın tl lık aracı 300 bın tl alıyoruz
  • 08-06-2020, 22:33:47
    #50
    Neden o kadar yüksek vergiler veriliyor bir kaç kalem ile açıklayım

    Terör: Ülkemizde terör belası var ve şu ana kadar ortalama 800 900 milyar dolar para harcandı. Bu parayı diğer ülkeler (avrupa) harcamıyor ve yıllık ortalama 15 20 milyar dolar para eder.
    Vergi kaçakçılığı: Ülkemiz müslüman ülkesi ama bana göre çoğunun bunun ile alakası yok büfesinden fabrikatöre kadar herhes vergi kaçırıyor devleti söğüşlüyor. (çok basit örnek çalıştığım firma çalışan makineyi yeni makine diye teşvik pirimi aldı) hiç vergi kaybı yok ise 10 milyar dolar vergi kaybı var.


    Sadece bu 2 madde bile düzelmiş olsa ülke bu kadar vergi almasına gerek kalmaz bir çok vergi indirimine gidilir diye düşünüyorum. (siyasetçilerin çalıp çırptıkları falan eklenirse ... )
  • 08-06-2020, 23:09:56
    #51
    99 depreminin mali yükümlülüklerini azaltmak için geçici olarak çıkarılmış ,2002 de kalıcı olarak alınmaya başlandı.
    Düzenden beslenenler :5228 sayılı Kanunun 15. maddesiyle değişen bentle 01.08.2004 tarihinden geçerli olmak üzere değerli taşlar(elmas, pırlanta, yakut, zümrüt, topaz, safir, zebercet, inci, kübik virconia )Katma Değer Vergisinden istisna kılınmıştır.''
    Günümüz de para aklamak için moda olan ;''15/7/2012 tarihine kadar uygulanmak üzere; okul, sağlık hizmet tesisi ve öğrenci yurdu olarak kullanılmak amacıyla inşa edilen prefabrik yapı teslimlerinde katma değer vergisi oranı % 1 olarak belirlenmiştir. ''

    Vatandaş olarak sabah kalktığımdan itibaren fazla fazla vergi ödüyorsam ,kendi düzenine göre yasa çıkartıp birileri vergi kaçırıp para aklıyorsa demek ki vatanını en çok seven ben oluyorum.
  • 08-06-2020, 23:12:18
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Eğer bugün ötv %0 kdv %0 olsaydı herkesin 5-10 arabası olurdu.Yollarda trafik eksik olmaz evinizin önünde yürüyecek yol bulamazdınız. ( Şuanda bile bu haldeyse o zaman nasıl olur hayal edin )
  • 08-06-2020, 23:19:46
    #53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ali Abdülhamit'i savunuyor
  • 09-06-2020, 05:22:12
    #54
    19 liraya reseller satıp, bilinçsiz, bilgisiz milleti yiyip zoraki, kalitesiz iletişim kurup yinede cebini dolduran adamlar rahat rahat konuşur tabi, işine gelenler konuşuyor..