Neden o kadar yüksek vergiler veriliyor bir kaç kalem ile açıklayım

Terör: Ülkemizde terör belası var ve şu ana kadar ortalama 800 900 milyar dolar para harcandı. Bu parayı diğer ülkeler (avrupa) harcamıyor ve yıllık ortalama 15 20 milyar dolar para eder.
Vergi kaçakçılığı: Ülkemiz müslüman ülkesi ama bana göre çoğunun bunun ile alakası yok büfesinden fabrikatöre kadar herhes vergi kaçırıyor devleti söğüşlüyor. (çok basit örnek çalıştığım firma çalışan makineyi yeni makine diye teşvik pirimi aldı) hiç vergi kaybı yok ise 10 milyar dolar vergi kaybı var.


Sadece bu 2 madde bile düzelmiş olsa ülke bu kadar vergi almasına gerek kalmaz bir çok vergi indirimine gidilir diye düşünüyorum. (siyasetçilerin çalıp çırptıkları falan eklenirse ... )