• 08-06-2020, 00:17:49
    #10
    Düzen değişiyor da düzelen hep aynı
  • 08-06-2020, 00:17:59
    #11
    Gençlerin oyları 😊
  • 08-06-2020, 00:21:46
    #12
    İşin acı tarafı ÖTV'yi deprem sonrası giderleri karşılamak için halka kabullendirdiler. Elazığ depreminden sonra bir kez daha gördük ki ÖTV farklı amaçlarla kullanılmış. Amaç halktan vergi koparmakmış.
  • 08-06-2020, 00:21:55
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Keşke bu kadar boş yapacak vaktim olsa.
  • 08-06-2020, 00:21:58
    #14
    ali geçmediği köprüye, uçmadığı uçağa, gitmediği hastaneye bile itiraz etmezken buna niye etsin.

    ali halinden memnun dayı size ne oluyor. hiç halinden mennun olmayan gördünüz mü yokk. herkes çok memnun.

    düzenden memnun olduğunu gösteren hiç bişi yapmadığına göre sıkıntı yok.

    geriye kalanlar zaten köprüyü tutanlar onlara zati koymuyor o para.
  • 08-06-2020, 00:23:27
    #15
    Yine bütün suç Ali'nin Her şey Ali'nin başının altından çıkıyor.
  • 08-06-2020, 00:25:50
    #16
    Ama Ali hala oy veriyor...
  • 08-06-2020, 00:28:13
    #17
    Saadet Partisi Ayaş İlçe Başkanı başa gelirse değişir başka yolu yok yaparsa bu adam yapar
    300.000 liralık arabayı 10.000 liraya alırız hepimiz beşer tane bağlarız abi arka arkaya yarıştırırız
  • 08-06-2020, 00:28:25
    #18
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ali geçmediği köprüye, uçmadığı uçağa, gitmediği hastaneye bile itiraz etmezken buna niye etsin.

    ali halinden memnun dayı size ne oluyor. hiç halinden mennun olmayan gördünüz mü yokk. herkes çok memnun.

    düzenden memnun olduğunu gösteren hiç bişi yapmadığına göre sıkıntı yok.

    geriye kalanlar zaten köprüyü tutanlar onlara zati koymuyor o para.
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine bütün suç Ali'nin Her şey Ali'nin başının altından çıkıyor.
    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama Ali hala oy veriyor...
    Ali'nin Allah belasını versin. Zaten vermiş. 🙂 Başa Kim gelirse gelsin kolay kolay bu vergileri kaldırmaz.