İşin acı tarafı ÖTV'yi deprem sonrası giderleri karşılamak için halka kabullendirdiler. Elazığ depreminden sonra bir kez daha gördük ki ÖTV farklı amaçlarla kullanılmış. Amaç halktan vergi koparmakmış.