ali geçmediği köprüye, uçmadığı uçağa, gitmediği hastaneye bile itiraz etmezken buna niye etsin.
ali halinden memnun dayı size ne oluyor. hiç halinden mennun olmayan gördünüz mü yokk. herkes çok memnun.
düzenden memnun olduğunu gösteren hiç bişi yapmadığına göre sıkıntı yok.
geriye kalanlar zaten köprüyü tutanlar onlara zati koymuyor o para.
Yine bütün suç Ali'nin Her şey Ali'nin başının altından çıkıyor.
Ama Ali hala oy veriyor...
Ali'nin Allah belasını versin. Zaten vermiş. 🙂 Başa Kim gelirse gelsin kolay kolay bu vergileri kaldırmaz.