Eğer bugün ötv %0 kdv %0 olsaydı herkesin 5-10 arabası olurdu.Yollarda trafik eksik olmaz evinizin önünde yürüyecek yol bulamazdınız. ( Şuanda bile bu haldeyse o zaman nasıl olur hayal edin )