• 29-05-2020, 22:36:25
    #1
    Çatı dubleksi evde yaşayan oldu mu? Avantajı ve dezavantajı nedir? Bir ev beğendik, son kat olmasından ve çatı dubleksi olmasından kaynaklı çevremizdekiler pek iyi şeyler söylemiyor fakat ev istediğimiz konumda ve güzel manzaraya sahip. İleride ne gibi sıkıntılar yaşayabiliriz bu konuda bilginiz var mı?

    Almak istediğim evin çatı dubleks görünümü aşağıdaki gibidir. Üstte tek oda ve banyo var. Terasa açılan kapısı mevcut resimde gordugunuz gıbı. Alt katta 2 oda 1 salon, banyo ve mutfak.

  • 29-05-2020, 22:37:14
    #2
    Çakı akması olabilir
  • 29-05-2020, 22:37:52
    #3
    Ben 5 sene yaşadım, gayet keyifli oluyor. Çatı da ufak tefek sıkıntılar olabiliyor fakat çözülmeyecek şeyler değil
  • 29-05-2020, 22:38:17
    #4
    hocam ev nerde merak ettim
  • 29-05-2020, 22:38:52
    #5
    Odaların yüksekliği konusunda sıkıntı yaşarsınız. Çatıda Bir sorun varsa yağmur yağınca su damlatması gibi sorunlar olabilir.

    odaların durumunu siz daha iyi biliyorsunuz genel olarak dar ve yüksekliğinin az olması sorun çıkarabilir bunu da seçeceğiniz eşyalar ile tamamlayabilirsiniz
  • 29-05-2020, 22:39:37
    #6
    Hayırlı olsun hocam, dubleks evlerin genel sıkıntısı üst katı. Alçak olması, çatı olduğu için çok sağlam olmaması. Bizim müteahhit leri bilirsin genelde çok nadide iş yapmadıkları için akma sızma sorunları olabiliyor.
    Bazı müstakil binalarda çatıyı sen kullandığın için aktarma gibi işler olduğunda sana yıkmaya çalışırlar masrafı,
    Bazı dengesizler de kullanmak dahi isteyebilirler
  • 29-05-2020, 22:39:52
    #7
    hocam tavanı çok alçak değilse sıkıntı olmaz manzara ve terasda varsa 10 numara olur
  • 29-05-2020, 22:39:55
    #8
    Çatısı sağlam ise ve yalıtımında problem yoksa alınabilir. Onun haricinde bir problemi olmaz zaten. Yalıtım iyi değilse yazın yanarsınız kışın donarsınız çatı kötüyse tepenize yağmur yağar bunlar olabilir bundan farklı bir sorun yaşamazsınız. Yine de normal dubleks daire öneririm
  • 29-05-2020, 22:40:38
    #9
    Haşere çok olur hocam, eğer binada varsa... Onun dışında çatı tamiratı olduğunda sesten biraz rahatsız olursun ama kırk senede bir olur.. Balkon çok geniş oluyor genelde yağmurlu havalarda temizlemesi bir hayli zor..