• 29-05-2020, 22:41:17
    #10
    en büyük problem dam akıtması. Yalıtım iyi değilse yazın aşırı sıcak kışınsa soğuk olması. Ara sıra kuşların aşırı kirletmesiyle birlikte oluşan koku vs.
  • 29-05-2020, 22:42:10
    #11
    Hocam çatıda ufak tefek sorunlar yaşarsınız, yazın scak olur bi de. Ama siz onararak giderebilirsiniz sorunları. Bence çatı olayı ayrı bi keyif, hele böyle koroma günlerinde insan daha da iyi anlıyor. Bence fiyat kafanıza ve bütçenize uygunsa kaçırmayın. Diğer konular çözülür.
  • 29-05-2020, 22:42:53
    #12
    6 yıl dublexde yaşadım sonra ara kata geçtim hiç sorun yaşamadım hatta pişman oldum , dublex gibisi yok o terasın keyfi bir başkaymış değerini bilemedim
  • 29-05-2020, 22:43:44
    #13
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çatı dubleksi evde yaşayan oldu mu? Avantajı ve dezavantajı nedir? Bir ev beğendik, son kat olmasından ve çatı dubleksi olmasından kaynaklı çevremizdekiler pek iyi şeyler söylemiyor fakat ev istediğimiz konumda ve güzel manzaraya sahip. İleride ne gibi sıkıntılar yaşayabiliriz bu konuda bilginiz var mı?

    Almak istediğim evin çatı dubleks görünümü aşağıdaki gibidir. Üstte tek oda ve banyo var. Terasa açılan kapısı mevcut resimde gordugunuz gıbı. Alt katta 2 oda 1 salon, banyo ve mutfak.


    İklim sıcak yerdeyse çok sıcak olur, kullanışlıyla keyifli olur,,, genel kullanışlı olmaz arada mangal yakar diğer zamanlar depo olur
  • 29-05-2020, 22:45:59
    #14
    bu çatı yazın çok sıcak kışın aşırı soğuk olur. bu çatı tipinde huzur olmaz nalet getirtir. terlersin yapış yapış. nalet nefret gitsin.
  • 29-05-2020, 22:48:43
    #15
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çatı dubleksi evde yaşayan oldu mu? Avantajı ve dezavantajı nedir? Bir ev beğendik, son kat olmasından ve çatı dubleksi olmasından kaynaklı çevremizdekiler pek iyi şeyler söylemiyor fakat ev istediğimiz konumda ve güzel manzaraya sahip. İleride ne gibi sıkıntılar yaşayabiliriz bu konuda bilginiz var mı?

    Almak istediğim evin çatı dubleks görünümü aşağıdaki gibidir. Üstte tek oda ve banyo var. Terasa açılan kapısı mevcut resimde gordugunuz gıbı. Alt katta 2 oda 1 salon, banyo ve mutfak.

    Suan dubleks bir evde oturuyoruz. Tek problem yazlari aşari sicak olabiliyor kişin ise yagmur yagdiginda teras da su biriktirmemelisin aşagi verebilir suyu onun hariçinde çok guzel bir durum ufak da olsa bir terasin olmasi ben terasi çok amaçli kullaniyorum mangalimi semaverimi yapiyorum bahçe islerini vs merak saldkm
  • 29-05-2020, 22:51:01
    #16
    ısı ve diğer yalıtımları yapacaksanız olur ama her daim sorun olur. Birde dublex ler zor satılıyor bende bakıyordum sırf bu yüzden bakmıyorum
  • 29-05-2020, 22:56:05
    #17
    Hocam fotoğrafı değerlendirmek gerekirse çok sıcak olur ve balkonu küçük benim tavan yüksek balkon geniş yüksek deniz manzaralı memnunum ama tavan düşük olsa hiç memnun olmam yazın çatı alti hamam gibi oluyo akşamları balkonda yatma güzel mangal keyfi akşamları çay kahve keyifli çiçek şart bir köşeyi çiçek bölümü yapın minder serin yatın 😊
  • 29-05-2020, 23:01:26
    #18
    8 yıl dubleks evde kaldım alt kat 3+1 büyük tü üst katta 3+1 ama küçük tü buna rağmen alt katı kiraya verip üst katta kendim oturdum manzaram süperdi . Tek kötü yanı kışın soğuk oluyordu onun dışında bir sıkıntısını görmedim yazın yaylada gibiydim 🙂 birkaç resim atayım