Çatı Dubleksi Ev Alınır mı?
22
●822
- 29-05-2020, 22:42:10Hocam çatıda ufak tefek sorunlar yaşarsınız, yazın scak olur bi de. Ama siz onararak giderebilirsiniz sorunları. Bence çatı olayı ayrı bi keyif, hele böyle koroma günlerinde insan daha da iyi anlıyor. Bence fiyat kafanıza ve bütçenize uygunsa kaçırmayın. Diğer konular çözülür.
- 29-05-2020, 22:42:536 yıl dublexde yaşadım sonra ara kata geçtim hiç sorun yaşamadım hatta pişman oldum , dublex gibisi yok o terasın keyfi bir başkaymış değerini bilemedim
- 29-05-2020, 22:43:44Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İklim sıcak yerdeyse çok sıcak olur, kullanışlıyla keyifli olur,,, genel kullanışlı olmaz arada mangal yakar diğer zamanlar depo olur
- 29-05-2020, 22:48:43Suan dubleks bir evde oturuyoruz. Tek problem yazlari aşari sicak olabiliyor kişin ise yagmur yagdiginda teras da su biriktirmemelisin aşagi verebilir suyu onun hariçinde çok guzel bir durum ufak da olsa bir terasin olmasi ben terasi çok amaçli kullaniyorum mangalimi semaverimi yapiyorum bahçe islerini vs merak saldkmMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2020, 22:56:05Hocam fotoğrafı değerlendirmek gerekirse çok sıcak olur ve balkonu küçük benim tavan yüksek balkon geniş yüksek deniz manzaralı memnunum ama tavan düşük olsa hiç memnun olmam yazın çatı alti hamam gibi oluyo akşamları balkonda yatma güzel mangal keyfi akşamları çay kahve keyifli çiçek şart bir köşeyi çiçek bölümü yapın minder serin yatın 😊
- 29-05-2020, 23:01:268 yıl dubleks evde kaldım alt kat 3+1 büyük tü üst katta 3+1 ama küçük tü buna rağmen alt katı kiraya verip üst katta kendim oturdum manzaram süperdi . Tek kötü yanı kışın soğuk oluyordu onun dışında bir sıkıntısını görmedim yazın yaylada gibiydim 🙂 birkaç resim atayım







