Hayırlı olsun hocam, dubleks evlerin genel sıkıntısı üst katı. Alçak olması, çatı olduğu için çok sağlam olmaması. Bizim müteahhit leri bilirsin genelde çok nadide iş yapmadıkları için akma sızma sorunları olabiliyor.
Bazı müstakil binalarda çatıyı sen kullandığın için aktarma gibi işler olduğunda sana yıkmaya çalışırlar masrafı,
Bazı dengesizler de kullanmak dahi isteyebilirler