• 26-05-2020, 01:07:00
    #10
    Ortak yerine çalışan birini alsan daha karlı olmaz mı, ortağı beğenmezsen gonderemezsın ama Çalışanı 2 ay deneme süresi var uymazsa başka birine bakarsın
  • 26-05-2020, 01:08:30
    #11
    enginkarakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortak yerine çalışan birini alsan daha karlı olmaz mı, ortağı beğenmezsen gonderemezsın ama Çalışanı 2 ay deneme süresi var uymazsa başka birine bakarsın
    Mantıklı evet bunu kesinlikle ekledim fakat ben beyin fırtınası yapmayı çok severim bu yüzden ortak yönüne de önem veriyorum. Aldığım kararlarda destekçim olsun isterim, aynı fikirde olmak ya da ayrı fikirlerde olup iyi olan fikirde karar kılmak daha profesyonelce geliyor bana.
  • 26-05-2020, 01:14:52
    #12
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı evet bunu kesinlikle ekledim fakat ben beyin fırtınası yapmayı çok severim bu yüzden ortak yönüne de önem veriyorum. Aldığım kararlarda destekçim olsun isterim, aynı fikirde olmak ya da ayrı fikirlerde olup iyi olan fikirde karar kılmak daha profesyonelce geliyor bana.
    İnşallah bir ilk olur, Tr de başarılı ortaklıklarda genelde ortaklar şirkette bölümleri ayırıp öyle yönetiyor , mesela biri satış biliyor diğeri üretim birbirinin işine karışmıyor yoksa genelde birbirlerine giriyorlar
  • 26-05-2020, 01:16:36
    #13
    enginkarakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah bir ilk olur, Tr de başarılı ortaklıklarda genelde ortaklar şirkette bölümleri ayırıp öyle yönetiyor , mesela biri satış biliyor diğeri üretim birbirinin işine karışmıyor yoksa genelde birbirlerine giriyorlar
    İnşallah hocam bu söyleminiz de dikkate alacağım.
  • 26-05-2020, 01:18:04
    #14
    gece gece yine bi ponçik kalp kırıldı dedim kendi kendime bi an neyseki durum kritik değilmiş
  • 26-05-2020, 03:05:40
    #15
    Çerkezköy'deyim mesaj bekliyorum sercan. Ben