Mantıklı evet bunu kesinlikle ekledim

fakat ben beyin fırtınası yapmayı çok severim bu yüzden ortak yönüne de önem veriyorum. Aldığım kararlarda destekçim olsun isterim, aynı fikirde olmak ya da ayrı fikirlerde olup iyi olan fikirde karar kılmak daha profesyonelce geliyor bana.
İnşallah bir ilk olur, Tr de başarılı ortaklıklarda genelde ortaklar şirkette bölümleri ayırıp öyle yönetiyor , mesela biri satış biliyor diğeri üretim birbirinin işine karışmıyor yoksa genelde birbirlerine giriyorlar