enginkarakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah bir ilk olur, Tr de başarılı ortaklıklarda genelde ortaklar şirkette bölümleri ayırıp öyle yönetiyor , mesela biri satış biliyor diğeri üretim birbirinin işine karışmıyor yoksa genelde birbirlerine giriyorlar
İnşallah hocam bu söyleminiz de dikkate alacağım.