Ortak yerine çalışan birini alsan daha karlı olmaz mı, ortağı beğenmezsen gonderemezsın ama Çalışanı 2 ay deneme süresi var uymazsa başka birine bakarsın
Mantıklı evet bunu kesinlikle ekledim

fakat ben beyin fırtınası yapmayı çok severim bu yüzden ortak yönüne de önem veriyorum. Aldığım kararlarda destekçim olsun isterim, aynı fikirde olmak ya da ayrı fikirlerde olup iyi olan fikirde karar kılmak daha profesyonelce geliyor bana.