Albertini adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
92
●1.784
Hamachi vardı o zaman tabi. Onun üzerinden bağlanıyorduk.
tabiki ilk ve son Gınayt Online
7-8 tane charım vardı hepsinide satmıştım. 8 yaşımdan 21 yaşıma kadar oynadığım en güzel oyundu
en son üniden mezun olurken 83 lwl charı satıp takım elbise vs. alıp bırakmıştım komple o gün bugündür geçim derdindeyiz
