• 22-05-2020, 23:32:50
    #82
    Albertini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Barbie giydirmece > Metin2 , resmen bir çağ kapatıp yeni bir çağ açmışsınız 😃
    Biraz ilginç bir çocukluk geçirdim diyebilirim
  • 22-05-2020, 23:34:38
    #83
    quake ve mame oyunlarıydı tahminimce 2000-2001'de.
  • 22-05-2020, 23:36:07
    #84
    Ultima 😎
  • 22-05-2020, 23:36:08
    #85
    Üyeliği durduruldu
    dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    quake ve mame oyunlarıydı tahminimce 2000-2001'de.
    Mame32 ?
  • 22-05-2020, 23:38:40
    #86
    Albertini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mame32 ?
    evet, zaten 1992-2002 arası arcade salonlarında takıldığım için bilgisayarda oynandığını görünce hemen indirip oynamıştık Hamachi vardı o zaman tabi. Onun üzerinden bağlanıyorduk.
  • 23-05-2020, 19:18:02
    #87
    Metin2 hala oynuyorumda karantina günlerinin vazgecilmezi oldu
  • 23-05-2020, 21:01:07
    #88
    popmundo
  • 23-05-2020, 23:18:58
    #89
    aaah aaah bak şimdi duygulandım tabiki ilk ve son Gınayt Online 7-8 tane charım vardı hepsinide satmıştım. 8 yaşımdan 21 yaşıma kadar oynadığım en güzel oyundu en son üniden mezun olurken 83 lwl charı satıp takım elbise vs. alıp bırakmıştım komple o gün bugündür geçim derdindeyiz
    Olimpia= RezAndBuffKenzo - Salvad0r
    Cyper = Art1stCaqLar
    Titan = ByCorumLu
  • 26-05-2020, 22:38:54
    #90
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UO da az davul dövmedik
    Nebula'cımısın hocam yoksa

    Ben Hardgamer ile başladım bilirsen belki levelli bir serverdi. Hey gidi heyy yıllarımı çaldı resmen benim bu oyun..