osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
UO da az davul dövmedik
Nebula'cımısın hocam yoksa

Ben Hardgamer ile başladım bilirsen belki levelli bir serverdi. Hey gidi heyy yıllarımı çaldı resmen benim bu oyun..