İlk Online Oyununuz?
92
●1.784
- 21-05-2020, 17:45:54Sanırım Half Life'tı. Sonra Quake 3 Arena çıkınca bütün internet cafe turnuva yapıyorduk harika zevkliydi valla parayla alamam o keyfi. Sonra Quake 3 Arena internetten oynanınca oradan gelen alışkanlıkla olsa gerek mükemmel oynuyordum resmen zirvede bıraktım

Knight Online ise hayatımı sömüren oyundur
Kızlarla yiyeceğim paraları oyuna gömdüm. Yıllardır ara ara tekrar başlama hevesi gelse de hem o eski görüntü yok diye hoşuma gitmiyor hem başladım mı iş güç yapamam diye korkuyorum. Ayrıca artık çok para harcamak gerekiyor sanırım.
Genç arkadaşlara tavsiye olarak uzak durun oyunlardan. Sadece boş zamanda oynayın. Oyunu hayatınızın merkezine almayın. Yoksa bütün gün oyun oynayıp boş zamanınızda çalışmak zorunda kalırsınız.
