• 21-05-2020, 10:37:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar az önce oyun sitelerini dolanırken aklıma geldi konu açayım dedim ilk online olarak oynadığınız oyun neydi?

    Benim ultima online 😊
  • 21-05-2020, 10:39:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Seafightti sanırsam explorer da oynardık, ardından çocukluğumu ve gençliğimin bir kısmını ele geçiren Metin2.
  • 21-05-2020, 10:42:37
    #3
    Half-Life 😁
  • 21-05-2020, 10:43:09
    #4
    2004 yılında knight online'a başladım ve tam 8 sene boyunca oynadım.
  • 21-05-2020, 10:43:25
    #5
    MarioOo
  • 21-05-2020, 10:43:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Metin 2
  • 21-05-2020, 10:44:22
    #7
    ultimayla başlayıp knight ile devam ettik
  • 21-05-2020, 10:45:53
    #8
    Tabi ki efsane oyun "Travian" Gecelerce oynadım...
  • 21-05-2020, 10:47:28
    #9
    Half-life